سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

نیلسون: عادل فقط می خندید، من هم خنده ام گرفته بود

  حضور نیلسون در برنامه 90 دوشنبه شب یک سورپرایز ویژه بود. با دروازه بان برزیلی پرسپولیس در این خصوص گفت و گویی انجام دادیم که می خوانید:

به نظر می رسد که از نشستن مقابل دوربین خجالت می کشیدی که انقدر عرق کرده بودی؟

نه اصلا اینگونه نبود، شاید کمی به نور و گرمای استودیو حساسیت داشتم که این اتفاق برایم افتاد. دوستان درون استودیو چند بار از پشت دوربین اشاره کردند که عرق روی پیشانی ات را پاک کن اما من فکر می کردم مقابل دوربین خیلی جالب نیست که این کار را انجام بدهم ولی متوجه شدم که اوضاع چندان جالب نیست ، به همین خاطر دستمالم را در آوردم ، شاید هم به خاطر حساسیت به فصل باشد، نمی دانم.

 

حضور در برنامه 90 در کل چگونه بود؟

جالب بود، اینکه مجری برنامه اطلاعات خوبی درباره گذشته من داشت مرا متعجب کرد و شاید منتظر نبودم که چنین سئوالاتی را از من بپرسد. به خصوص در مورد تیم ملی بورکینافاسو که فکر نمی کردم کسی در مورد آن چیزی بداند، حتی در پرتغال هم تعداد کسانی که این موضوع را می دانند خیلی کم هستند.

 

گویا عادل خیلی زود با تو رفیق و صمیمی شد !

بله به نظرم او مجری جالبی است، وقتی قرار شد به برنامه 90 بروم متوجه شدم که برنامه پرطرفداری است و مسابقه اس ام اس آن دو میلیون شرکت کننده دارد، این خیلی برایم جالب بود. قبلا هم این برنامه را دنبال می کردم و از دوستانم می خواستم که بخش هایی از برنامه را برایم ترجمه کنند. چنین برنامه های برای فوتبال مفید است. وقتی نوبت مصاحبه من شد ، عادل مدام می خندید و من هم از خنده او خنده ام گرفت و فهمیدم که قرار است سئوالات متفاوتی بپرسد.

 

واقعا در دربی چه اتفاقی افتاد؟ حسینی از تو خواست خودت را زمین بیندازی تا بنگر به زمین برگردد؟

این موضوع مربوط به گذشته است (می خندد) من همه چیز را در برنامه 90 توضیح داد.

 

در پایان برنامه گفتی در ایران راحت هستی و آرامش داری، احساس می کنی تعداد اعضای خانواده ات بیشتر شده، در این مورد کمی بیشتر توضیح می دهی؟

با اینکه مدت زمان زیادی نیست که در تهران زندگی می کنم، به خاطر لطف مردم احساس بسیار خوبی دارم. تهران شهر شلوغ و پر ترافیکی است، من تهران را دوست دارم چون مردم بسیار خوبی دارد. وقتی به رستوران می روم همه من را می شناسند و می خواهند عکس یادگاری بگیرند. یا وقتی به خرید می روم همینطور است، مردم مدام به من لبخند می زنند و طوری رفتار می کنند که احساس خوبی داشته باشم. البته خیلی وقت ها ایرانی ها با من فارسی حرف می زنند که چیزی از آن متوجه نمی شوم اما برایم جالب است که دوست دارند احساسشان را با من به اشتراک بگذارند. من 7 سال در پرتغال بازی کردم و عضو گیمارش بودم اما می توانم ادعا کنم دوستانم در ایران و آن هایی که در پرسپولیس از ما حمایت می کنند، خیلی بیشتر است.

 

راستی در مورد بازی با سپاهان صحبت نکردی، بازی چطور بود؟

بازی بسیار خوبی بود. ما از دقیقه اول تلاش کردیم ، جنگیدیم و در نهایت به خواسته مان رسیدیم. من هم با بازیکنان دیگر و گل محمدی موافقم که می توانستیم گل های بیشتری به سپاهان بزنیم. ولی بازی با همین نتیجه تمام شد و بردیم، این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود.

 

در دقیقه 36 نیمه اول روی زمین افتادی و تصاویر نشان می داد که زانویت جراحت برداشته، مصدوم شدی؟

مصدوم که شدم ولی مشکل جدی نیست، با چسب هایی که عضلات را نگه می دارد مشکلم برای ادامه بازی حل شد. حالا شرایط خوبی دارم و می توانم برای بازی با آلومینیوم آماده شوم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:نیلسون ,دروازه بان پرسپولیس,پرسپولیس,برنامه 90,عادل فردوسی پور, توسط فواد